ترازو آشپزخانه باریکو Barico U-Power
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

امروزه انواع مختلفی از ترازوی آشپزخانه در بازار موجود می باشد. یکی از این محصولات ترازو باریکو U-Power است که در دو سایت دیجی کالا و ایده برتر موجود می باشد. سایت ایده برتر توضیحات مختصری در مورد این محصول داده است اما سایت ایده برتر به طور کامل به بررسی ترازو U-Power پرداخته است. شما برای خرید این محصول می توانید به هر دو سایت مراجعه کنید. اما قیمت ترازو U-POwer در سایت ایده برتر کمتر از سایت دی جی کالا است. در ادامه بخش هایی از نقد و بررسی این ترازو در سایت ایده برتر را می خوانیم.

 

شرکت باریکو یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید لوازم آشپزخانه شناخته می شود که محصولات ارائه شده توسط آن همواره از کیفیت ساختی عالی و دوام و طول عمر بالا برخوردار بوده اند. ترازو آشپزخانه باریکو Barico U-Power که از جمله انواع ترازوی آشپزخانه از نوع دیجیتال به شمار می آید، نیازهای شما در اندازه گیری وزن مواد غذایی برطرف می کند. پس اگر به دنبال انجام آشپزی حرفه ای با رعایت وزن دقیق مواد غذایی هستید، خرید ترازو آشپزخانه مدل Barico U-Power کمک زیادی به شما در این زمینه خواهد کرد.

  • دقت بالا در اندازه گیری وزن انواع مواد غذایی

مهم ترین مشخصه یک ترازو آشپزخانه در حالت کلی دقت اندازه گیری آن است. اگر ترازوی مورد استفاده شما دقیق نباشد و وزن مواد غذایی را به درستی به شما نشان ندهد، تأثیر منفی زیادی بر کیفیت آشپزی شما خواهد گذاشت. ترازوی آشپزخانه باریکو U-Power دارای دقت یک گرم می باشد و می توان بر روی آن برای اندازه گیری وزن دقیق مواد غذایی حساب باز کرد. لازم به ذکر است که ترازو خانگی آشپزخانه باریکو U-Power قادر به اندازه گیری وزن با واحدهای گرم، اونس و پوند و اندازه گیری حجم مایعاتی مانند آب و شیر با واحد میلی لیتر می باشد و یکی از وسایل پرکاربرد و کارآمد در آشپزخانه شما خواهد بود. باید به این نکته نیز اشاره داشته باشیم که ترازو آشپزخانه باریکو U-Power دارای صفحه نمایش LCD بزرگی است که وزن خالص مواد غذایی قرار گرفته بر روی ترازو را متناسب با واحد اندازه گیری انتخابی شما نمایش می دهد.

در هنگام استفاده از ترازو آشپزخانه دیجیتال باریکو U-Power توجه داشته باشید که این ترازو ظرفیت اندازه گیری حداکثر 5 کیلوگرم را دارد و اگر وزن مواد غذایی قرار گرفته بر روی آن از این مقدار فراتر رود، نشانگر هشدار دهنده آن روشن خواهد شد.

  • پاسخگوی نیازهای شما برای مدتی طولانی

ترازو دیجیتال باریکو U-Power از لحاظ کیفیت ساخت نیز در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و در صورت استفاده صحیح برای ماه ها و حتی سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. بر روی سطح این ترازو دیجیتال گرمی آشپزخانه باریکو که به صورت کاملاً تخت طراحی شده، از شیشه مقاوم با ضخامت 4 میلی متر استفاده شده که دوام بالایی در برابر آسیب هایی مانند ضربه، فشار، خراشیدگی و سقوط از ارتفاع کم دارد. همچنین ترازوی خانگی باریکو U-Power در مقابل رطوبت و دمای زیاد موجود در محیط آشپزخانه مقاومت قابل قبولی دارد و از طول عمر بالایی بهره می برد.

 

https://www.ebpnovin.com/ترازو-آشپزخانه-باریکو-Barico-U-Power





:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 17 اسفند 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی